2 Ocak 2009 Cuma

Renkler..

Evdeki mevcut oyuncaklarla türettiğim renk eşleştirme ve büyükten küçüğe dizme oyunları..


Bu küp çok eğlenceli. Bir o kadar da şaşırtıcı.. Can "Oooo portakalı soydum, başucuma koydum" şarkısından esinlenerek portakala Ooo diyordu. Sonra portakal suyu içe içe, bunun sonuna bir de sulu olduğunu belirten bir ek ekleyerek Oooobu adını verdi portakala. Bu kübü her gördüğünde hemen turuncuları bulup gösteriyor ve Ooobu diyordu. Ben de bundan esinlenerek ona şu soruları sordum:

- Limon ne renk ?

- Domates ne renk?

- Yaprak ne renk?

- Babanın arabası ne renk? (Beyaz)

Öyle iştahla yanıtladı ki hepsini. Ben de çok mutlu oldum, herşeyi rengiyle beraber hatırlamaya başladığına göre, renkleri iyice öğrenmiş demektir. Şimdi biraz daha karmaşık renklere geçmenin zamanı geldi..

Hiç yorum yok: