8 Nisan 2009 Çarşamba

İlkbahar 2 - Tavşan


2 yorum:

Ezel Kızın Odası dedi ki...

merhabalar;
her anneye dilediğim gibi sizede kolaylıklar diliyorum :) can kaç yaşında ve bu beo aktivitelerine kaçıncı aydan itibaren başlanabilir?ya da başlanmalı?

Köklerden Uzağa dedi ki...

Merhaba,
Can şu anda 2,5 yaşında. Uzun zamandır güncelleyemiyorum bu blogu ne yazık ki.
Benim Montessori hakkında asıl ilgimi çeken kısım felsefesi. Çocuğu birey olarak kabul etmek ve biry olabilmesi için fırsat tanımak. Aktiviteler de bunu sağlamak için birer araç aslında.
Mota mot Montessori uygulamadığım gibi, uyguladığım zamanlarda da materyallerini kullanmıyorum genelde. O yüzden, bende asıl olan, doğduğu günden itibaren, bebeğinizi birey olarak kabul etmek, hayatınıza dahil etmek. Zevk aldığınızı herşeyi, onun da zevk alabileceği şekliyle ona sunmak.
Benim Montessori anlayışım bu. Size de kolaylıklar :)